Încălțăminte sportivă pentru artistul manevrabilității
Cupra este considerată ramura sportiva a mărcii Seat. Din 2018, Cupra funcționează ca un brand separat, concentrându-se pe sportivitate și pe un aspect puternic. Odată cu Born, Cupra lansează prima sa mașină complet electrică care, din punct de vedere tehnic, este strâns legată de VW ID.3, dar diferă semnificativ în ceea ce privește designul față de fratele său de grup.
Sprintenul spaniol are un partener de joacă ideal în modelul de jante din aliaj, AEZ Porto black, care, datorită sarcinii sale utile mari de peste 800 kg, este potrivit în special pentru modelele electrice, cu baterii grele. Cu un design detaliat și ușor misterios, modelul se armonizează frumos cu stilul extrovertit al autoturismului electric Born. În dimensiunea montată 8x20, ET45 cu anvelope 215/45, combinația arată foarte sportivă, pe deplin în concordanță cu valorile lui Cupra Born.
Spaniolul cu accente pregnante de cupru, este un veritabil atlet cu bune maniere și accelerație puternică. Daca ar fi un VW ar purta in mod justificat simbolul GTI. Prepararea sportivă face parte din „mixul de condimente spaniol”, tipic fiecărui Cupra. Șasiul este vioi, dar atât de fin echilibrat încât confortul suspensiei nu este compromis. Direcția are, de asemenea, mai multă aderență și este mai ascuțită decât în ID.3. Pe scurt: pentru un model full-electric, Cupra Born este surprinzător de dornic să se înfrunte virajele, în principal datorită înălțimii sale reduse și distribuției perfect echilibrate a greutății, 50-50. Putem afirma că Born adoră drumurile virajate, dar are în echipare și un sistem de control electronic al stabilității (ESP) complet (de)conectabil. Acest spirit agil se potrivește de minune cu designul dinamic al jantelor AEZ Porto black.
Accelerație sănătoasă, tracțiune bună
Tracțiunea spate este disponibilă în prezent în două modele și dimensiuni de baterie. Gama începe cu 150 kW (204 CP) și baterie de 58 kWh, iar cu un nivel mai sus o versiunea identică a bateriei, dar cu o putere de 170 kW. Variante suplimentare de baterii cu 45 kWh și 77 kWh vor fi puse în vânzare în cursul acestui an, la fel ca și grupul motopropulsor de bază de 110 kW. Modelul spaniol este foarte vioi în varianta cu 170kW, generați de un motor sincron cu magnet permanent situat deasupra punții din spate. În această configurație, sprintul până la 100 km/h durează 6,6 secunde, iar autonomia este de 420 de kilometri. Datorită cuplului dornic, disponibil instantaneu, de 310 Nm, și a accelerației liniare caracteristice majorității mașinilor electrice, tracțiunea se simte deosebit de puternică. Cu toate acestea, punctul culminant al lui Cupra Born este butonul de e-Boost, care oferă instant performanțe sporite temporare, excelent de folosit în special pentru manevrele de depășire.
Potrivire perfectă pentru utilizarea zilnică
Spațiul la Cupra Born este destul de decent, atât în față, cât și în spate, cu decupaje mari ale ușilor care facilitează intrarea și coborârea. Când spătarul banchetei din spate este rabatat, spațiul de depozitare se extinde de la 385 la 1.267 litri. Sistemele de asistență și caracteristicile de siguranță creează, impreună, un șasiu foarte bine reglat pentru o conducere dinamică și sigură De asemenea, nu există niciun motiv pentru anxietatea de rază, deoarece sistemul de navigație opțional planifică automat opririle de încărcare necesare pentru tine.
Ai putea folosi acele pauze de încărcare pentru a admira combinația armonioasă dintre AEZ Porto black și Cupra Born. Sau puteți verifica modele de jante mai atractive în configuratorul de jante AEZ. Dacă doriți să aflați despre cele mai recente tendințe de jante sau cele mai râvnite combinații din comunitatea AEZ, canalele de socializare AEZ (YouTube, Instagram și Facebook) vă vor duce acolo.